Как разбрах, че съм измамник.

9 ноември 2007

Често проверявам какво ново из нета… за мен. Да, търся тагове като Станислав Касчийски, Касчийски, ssk, ssstanislav и т.н. и гледам къде пак съм се забъркал. J То лошо няма, обаче…. един ден открих : „Дали мистериозно изчезналия Stefo е SSK ?” – hardwareBG форум. Знам че имам регистрация във въпросният форум и влизам да видя за какво иде реч.

Четем:

„С цел да се предотвратят евентуални повторения на събитията от
тази тема с колеги от форума проведохме проучване, което доведе до заключението, че изчезналия Stefo и юзера SSK
И са пряко свързани с измама довела до финансова загуба на член на същия форум в размер приблизително 800лв.”
от форума на HWBG са е едно и също лице.

Със зейнала уста чета надолу. Бях забелязал наскоро, че имам много посещения именно от там, а само си бях сложил банер на форума ми в подписа. Беше така логично, този необичаен интерес…

„…но с 99% вероятност, може да се каже, че Stefo и SSK са едно и също лице…”

Пълен шок и недоумение, обмислях как да ги разубедя, но изчаках с писането на пост, исках да се запозная подробно със „случаят”.

Бях страшно неприятно изненадан, чудех се как може подобно нещо. Никого не съм завличал с подобни суми или пък въобще да познавам този Stefo.
Като видях ТОВА , се поуспокоих. Тези данни не бяха мои. Та аз дори там не съм регистриран като ssk, регистрацията беше доста преди ника, тогава използвах ssstanislav, направих бърза проверки и се оказа че не греша. Данните бяха на online адаша ми. За момент бях „филмиран” и набеден, а за втори – развеселен.

Та нека всеки, който чете да пие (каквото има наблизо) за онлайн адашите и за това да ни радват все така, макар ако може, друг път нека да е с по – хубави неща.

Вашият коментар

