Едно минало видяло бял свят днес!

20 ноември 2007

Отдавна се каня и си мислех, че ще си остана с каненето де, да пиша за този емайл, който ми изпрати една непозната, малко след откриването на блога. 🙂 Така че с закъснение макар, ви предоставям за четене, емайл от една съмишленичка, една непозната, един мислещ човек:

От няколко седмици се ровя

из разни блог сайтове

новинари и тем подобни

в търсене на нещо интересно за четене

нещо, което би ме накарало да помисля

да се почеша

пак да помисля

да напиша нещо…

истината е, че не попаднах на много

но пък случайно се натъкнах на твоя форум

напомняш ми на мен в тази възраст

общото е, че аз също скачах да защитава етническите малцинства

палех се, обсъждах

понякога и псувах

;]

но така и не успях да привлека внимание

и съмишленици..

може би не съм пропагандирала добре идеите си, знам ли

както и да е

радвам се, че има такъв човек

на такава „крехка“ възраст,

който се занимава с подобни проблеми

този факт може само да ме радва

и да ми дава надежди,

че все пак поколенията след мен

не чак толкова безразлични

към случващото се около тях

пожелавам ти успех

в социалните ти начинания

това е тежка работа и искам здрави нерви,

да знаеш

ще се сблъскаш с ужасно много простащина

ако някога търсиш компания в борбата

с радост ще откликна

;]

Вашият коментар

