15 минути смях за без пари? – Каква далавера…

26 ноември 2007

Несъмнено най – добрата реклама е качеството. А за мен един продукт е толкова по – качествен, колкото повече въздейства на чувствата ти. А определено този енджън ме изхвърли от стола от смях : http://www.elfyourself.com/?id=9602867435
A и какво по – интересно от тройната коалиция на Коледа в шарени чорапи…. Вярно добавих и Beyonce да радва окото… Абе смях.. Аз първият път като го видях си го пуснах отново и отново и така 15 минути в истеричен смях… Знаете ли колко калории са това? 😛
Направи си и ти!
Остана по – малко от месец до Коледа, а и все по – близко са и другите зимни празници… така че карайте го весело и шофирайте на свежа, не алкохолизирана глава.

П.п. Вярно сатирата понякога прекалява, но не ми стоеше не комфортно да слагам мой снимки и снимки на приятелите ми и да ги публикувам в блога си.

Вашият коментар

