Как да вземеш пари от габровец?

5 декември 2007

„Добре дошли и отишли“ в блога ми.
В тази статия ще разкрия как габровец ДОБРОВОЛНО ми даде 2 лева….

 

 

Малко след като „наех” един от модераторите във форума, разбрах че и той като мен тренира спортна стрелба. Е , вярно аз тренирам от години, а той едва от няколко месеца, но стрелецът си е стрелец. Как да не е, си ходя по състезания постоянно и днес на поредното такова в Търговище се засякохме. То бе неговото първо състезание, а за мен сигурно петдесетото.
Та видяхме се, запознахме се, казахме си здрасти, накратко не успяхме да „комуникираме” много, защото аз бързах за смяната си, а той вече беше стрелял. От дума на дума той попита „аджеба” какво ще правим с форума и аз му споменах, че ще дам 20 лева за домейн и смятам да го кача на хостинг. И той, леко опиянен от ракийката, с която се е почерпил заради повода извади два лева , сложи ги на масата и каза, че скоро няма да ме види, затова с тези пари ще допринесе с още нещо в развитието на проекта ни.
Дотук добре, но съответният модератор е габровец и си му личи. Като се прибрах видях, че ми е писал в скайп, че иска отчет за изразходените пари…
Цитирам:

 

[20:39:11] f G1BELKO каза: ooo i btw iskam ot4et za dvata lv deto ti dadox 😀
[20:39:26] skype каза: iztreznqvash a?
[20:39:27] skype каза: 😀
[20:39:43] f G1BELKO каза: 😀
[20:40:22] f G1BELKO каза: e trqbva6e da si otpraznuvam p1rvoto s1stezanie
[20:40:34] skype каза: 😀
[20:40:40] f G1BELKO каза: ooo i ot men da znae6 na tova s1stezanie ti spe4eli mnogo
[20:40:44] f G1BELKO каза: vze pari ot gabrovec
[20:40:58] f G1BELKO каза: tova ne mnogo hora mogat da se poxvalqt, 4e sa go postignali.

Аз ви пожелавам и вие да имате късмета да ошушкате габровец с 2 лева. И като сте ми дошли на гости в блога да знаете, че не смятам и да ви черпя…. 😛

П.п. Може да посетите форума ( http://bulgaria.forumotion.com/ ) и да дадете предложение за име 🙂

4 Коментари “Как да вземеш пари от габровец?”

  1. Empire Says:

    Ти си бил Killer бе хаха

  2. Ворце Says:

    Колега, а? 🙂 Макар че аз вече не се занимавам „спортно“ със стрелба. Но при мен е „родов“ спорт. За кой отбор тренираш?

  3. ssk Says:

    @Съзерцател, и при мен спорта е „родов“ – баща ми е треньор. Иначе тренирам за СК „Снайпер“ 92 Силистра. 🙂

  4. Monica Says:

    Готино 🙂


Вашият коментар

