Да обкръжим факултета… със стена

7 декември 2007

В неделя гледах Сблъсък на тема „Дискриминация ли е изграждането на стена между „Факултета” и ЖП линията“ (има и снимки).
Тази новина, незнайно как ми бе убегнала, но днес, реших и аз да си дам мнението.

За тези, които и преди това са чели блога, или са посещавали форума ми, може и да е учудващо но според мен не е дискриминация.
Нима не е напълно нормално, когато има проблем той да се реши? Сигурен съм, че ако има такъв проблем, във който и да е „бял“ квартал, решението щеше да е същото. Имат законно и морално право, според мен. Признавам неприятно е да ти разрушат къщата, даже е ужасно, но това е нещо, което рано или късно щеше стане. По – виновни са тези, които са им позволили още преди 20 години да си построят къщите в близост до релсите.
Днес се загледах в един стар филм по тв – то, там момчето си излезе от тях, на 5 метра от къщата си пресече релсите и прескочи ограда висока не повече от метър и петдесет. Глупаво ми се стори, къща на няколко метра от влака. Първо опасно е, второ е шумно, трето гледката е неприятна. Може би, би било по – хуманно да им се построят бараки, на разрушените къщи във факултета. И за тях ще е по – добре и за БДЖ. Другото, което е , защо 4 метра? Не са ли им много, във филма бяха само 1.50, може би не е нужно повече от 2, но имало нападения над влаковете, нападения чиито косвени причинители са разни расисти, някой път ще обясня защо… Вие как смятате, расизъм или нормална фирмена политика?

Б.а. За тези, които, като мен доскоро, не са наред с новината вижте тук.
Б.а. Лека, мека и по – полека с тоя Никулден….

One Response to “Да обкръжим факултета… със стена”

  1. longanlon Says:

    Хората по белите страни се вдигат на протести за да ИЗИСКАТ да се построи шумоизолираща стена ако покрай къщите им минава път ебаси…


Вашият коментар

