Мои мисли:

13 януари 2008

Това се „роди“ наскоро в мои отговор на коментар на господин Апостолов в блогвам.ком:
„Човек без мнение е като химикалка без мастило, дори всичко да прави, както трябва, пак не оставя следа след себе си“

След един продължителен разговор по ICQ със Симион Патеев го промених на:
„Човек с мнение, но без действия е като химикалка без мастило, дори всичко да прави, както трябва, пак не оставя следа след себе си“

Това пък го пазя още на една тениска от завършването ми на 7 клас, заедно с много пожелания от бившите ми съученици. Ако не ме лъже паметта се сетих за него, вечерта като приготвях фланелката.
„Защо винаги „тъпаци“ дърпат конците? Защото умните хора ги разплитат. „

А това е от времето, когато правих опити в сатиричната литература, повлиян от творчеството на Станислав Стратиев:
„Аз съм никой, сред нищо, заобиколен от нищожества!“

Това се зароди последните няколко месеца и напълно описва теорията ми за дискриминацията в България:
„Расистите са плод на действията си.“

Вашият коментар

