E па и аз искам в Софиито, ре !

20 януари 2008

Е то хубаво и аз си обичам града. Ехх Силистра – даже и към един от най – отдалечените от столицата краища на България съм патриот. Обичам парка, тишината, приятелите, това че от единият до другият край стигам за 20 минути пеша… И все пак малко ми писва на всеки ъгъл да поздравявам някой, писнаха ми еднообразните вечери навън, писна ми от това да гледам как все има безсмислени боеве, само за да си „мерят пишките“. Не че не го обичам, ама ми писна. 🙂 Иска ми се за малко (2 – 3 месеца) да отида в София, или някъде другаде на обширно. 🙂 Да поживея на мръсно и вмирисано, да понапазарувам от място с изобилие на стоки, да видя някой друг азиатец или да полафя на спирката с някой американец, да послушам ББС на английски, да се порадвам на привилегиите на големият град, които са писнали на гражданите му и не ги оценяват. Пък после, като ми писне да се храня с боклуци и да изпълвам със селения столицата ни, да си се върна на тихо и спокойно, при неволите и приятните неща, при хора, от които вече не ми е писнало.

Та повод за тези чувства на отегченост беше ето това: (слагам го извън главната страница, за да не зарежда постоянно)

Камера на живо от столицата – ехх че е различно от това – едноминутно клипче на гледката от терасата в хола…
Та раздвиженият живот ме привлече, макар че знам, че бързо ще ми писне 🙂
/Това го видях в Valery’s Mlog, който вече почвам да чета. За по голям размер на картината от камерата натиснете: тук /

П.п. Ако някой предлага работа за лятото в голям град и осигурява квартира аз съм точният човек 😛 😉

Силистра от моята стая:
7 Коментари “E па и аз искам в Софиито, ре !”

  1. Апостол Апостолов Says:

    Така става, наистина. Да идва човек само от време на време в ужасяващата София, а след това да се „оттегля“. Точно това практикувам и аз, само дето не се „оттеглям“ чак в Силистра, а в полите на Витоша.

  2. egasimus Says:

    мале мале ше знайте туй софията е голема работа, големо нещо, значи, я га съм бил, съм си изкарал акъльо, разбираш ли. абе рекоха хората у софия имало това-онова, ама, различни работи, и я рекох, чекай да одим да видим кво е положението. качих се на влако, тупа-лупа, тупа-лупа, айде у софия.

    га гледам на гарата калабалък, ората ще се изпотрепат, мале, викам, ква е тая манифестация. па като се мушнаа из ората, тоз ма настъпи, оня ма рита, трети ме натисне направо на армоника ме напрайха. и га излезнаа от гарата се огледам, няма ми чантата и на балтоньо едно копче го нема. викам, карай, може такава да а модата у софия, без копчета да са оди.

  3. Цецо Says:

    Ела в Бяла.


  4. Снимката добре се е получила.

  5. ssk Says:

    @ Димитър Узунов

    Снимката е на брат ми. Снимана е с професионален лентов (не цифров) фотоапарат Зенит. След това е мината през скенер и през абе вижте я в photo-forum.net там е обяснено как е направена. 🙂

    П.п. Попитах го дали може 😉

  6. Beyonder Says:

    София става за нещо единствено гледана нощем от високо, или разфокусирана :)Иначе въобще не ти трябва. Година и половина вече уча тук и ми втръсна. Но пък в Плевен нито има какво да уча, нито какво да работя… И за обозримото бъдеще съм закотвен тун. Освен ако не си намеря някаква дистанционна работа и да се прибера в Плевен. Или по-вероятно – да се изселя и аз към белия свят… Въпреки че въобще не ми се иска да се стигне до този вариант…

  7. radalia Says:

    Както се вижда от клипчето (стана ми много приятно, като го видях), родена съм във Велико Търново. С различни прекъсвания, 1/3 от живота си съм прекарала там. И винаги се връщам с удоволствие. Но живея във Варна. Свикнах с натоварения живот тук и когато някой повод ме върне към родния град… не бих живяла там. Единият град е емоцията, а другият – самия живот.


Вашият коментар

