Защо да четете блога ми?

21 януари 2008

След мои скромни изчисления се оказва, че имам някъде около 20 редовни посетителя, още по 20 заблудени, дето редовно си кликат на разни линкове влизат и много рядко се задържат и когато напиша нещо интересно имам по още 50 – 100 бонус читатели – дошли от тук, от там (най често от дашборда на bg.wordpress.com).
Та мене ми интересуват тези 20 редовни читателя – майка и баща ми (дотук двама), три – четири Интернет познати, които следят какво пиша; в about страницата май двама са писали, че им харесва тук (да и аз това се чудя!?!) и че ще се отбиват. Дотук добре, има и няколко блогъра, които са ме добавили в техните си блогролове и ако те не ме четат, поне аз ги попрочитам. 🙂 Дотук идеално – {20 – (2 + 4 + 2 + 3) ( 3 защото егасимус го броя в друга група, а лонгалон се съмнявам, че ме чете :)) = 9 } Имам значи и приблизително 9 редовни читателя, от които нямам ни вест ни коментар… 🙂 Най – вероятно ги няма, и просто въображението ми широко…
Таа 20 редовни читателя, (разбрахме се, че са според моето въображение, нали?) е то хубаво, ама седя тук и се чеша по главата, какво ли ги кара да идват тук. (нямам разни животинки, придавам си облик на мислещ човек) Реших да напиша списък с вероятните причини, един вид да се изфукам:

  • Читателите ми знаят, че са прочели нещо, което никой друг не е;
  • За тях тук има поместени линкове към интересни блогове и ме ползват, като портал;
  • Интересно им е да чуят какво мисли едно (почти) 17 годишно момче, от село за „голямата политика“;
  • Смятат за забавно това, че нямам чувство за хумор;
  • По някаква случайност са натиснали Ctrl + D и са ме добавили в таговете си;
  • Обичат да се смеят на калпавите неща в блога ми – правописа ми, странното ми мнение за нещата, празната страница за филми , калпавата тема и т.н.;
  • Или просто обичат да колекционират/трупат пари.

Ето защо, може би, те ме четат. А ти?

П.п. Ако попадате за пръв път тук и не искате да Ви е последен, може да прочетете някоя от другите статии.

12 Коментари “Защо да четете блога ми?”

  1. pierrot Says:

    хаха, изводите са интересни 🙂
    едно от първите неща, които запомних като почнах да пиша – все едно е било преди сто години, беше един коментар „защо никой не ми коментира постовете? отговор: щото хората ги харесват.“ Интелигентна статия е едно – ти показваш какво мислиш пред другите, а провокативна и интелигентна статия е същата, само, че търсеща диалог. Така, че като дойда следващият път в Силистра ще пием по една бира на „Спирала“ сред девойките 🙂

  2. Empire Says:

    Чета те,щото… незнам 🙂
    Като видя,wenn си сложил на скайпа,че си написал нова тема влизам и я прочитам 😀

  3. longanlon Says:

    „Интересно им е да чуят какво мисли едно 17 годишно (почти) момче, от село за “голямата политика”;“

    🙂

  4. longanlon Says:

    а, само да питам тва (почти) нарочно ли е така стратегически разположено в изречението, та да се разбира като „17 годишно (почти)“ или като „(почти) момче“? хехехе

  5. skotie Says:

    Ми имам над 30 блога в rss-ите. Всички добавяни по метода на пробата и грешката. Едни изчезват за сметка на други и т.н. Но така нареченото твърдо ядро, което не барам са хора, които поне веднъж на месец пускат интересен коментар по някоя наболяла тема (с който съм напълно съгласен 🙂 или е поглед от ъгъл за който не съм се сетил). Или описват проблем от ежедневието, с който и аз редовно си блъскам главата. Или пък пишат в тематика, в която съм професионално заинтересован.
    Примерно има един образ, който беше пуснал публикация за Брайън Клъф. Е кажи ми как да не го следя този блог като това е легендарна и много любима за мен личност?! Държа да подчертая, че това не е професионална заинтересованост :).
    Други пускат интересни снимки – къде смешки, къде гурбетчийски снимки…
    Доста от публикациите дори не ги чета целите. Ако заглавието и първите няколко изречения не ме заинтригуват, не отварям да прочета цялото писание.

  6. ssk Says:

    @Лонганлон мерси за забележката, наистина е станало гаф 😉
    @ скотие 18 блога отварям всеки ден, от тях чета 10 – 12; отделно чета по интересните заглавия в bg.wordpress.com и понякога намирам нещо в свежо.нет, ама там не ме „тачат“ много… Та мисълта ми беше бруто четенето на блогове ми отнема по час, час и половина дневно…

  7. Nikola Says:

    Хаха! Добре, човече, задаваш си правилните въпроси. Ето ти и малко отговори:

    * Читателите ми знаят, че са прочели нещо, което никой друг не е;

    Не. Това че съм прочел нещо което никой друг не е чел няма никаква стойност ако съм прочел някаква пълна тъпотия. Значи тук казваме не.

    * За тях тук има поместени линкове към интересни блогове и ме ползват, като портал;

    Че то портали си има бездруго.

    * Интересно им е да чуят какво мисли едно (почти) 17 годишно момче, от село за “голямата политика”;

    А тук вече стана по-топло. На мен ще ми е интересно да видя какво мислиш след 5 години. Сега си много консервативен, после сигурно ще ти мине и ще станеш много лЕберал, след което махалото ще се залюлее в другата посока.. А може и съвсем да не съм прав.

    * Смятат за забавно това, че нямам чувство за хумор;

    Това никога не е забавно 🙂

    * По някаква случайност са натиснали Ctrl + D и са ме добавили в таговете си;

    Хм… тия случайности..

    * Обичат да се смеят на калпавите неща в блога ми – правописа ми, странното ми мнение за нещата, празната страница за филми , калпавата тема и т.н.;

    Правописът ти е съвсем наред.

    * Или просто обичат да колекционират/трупат пари.

    Че кой не обича…


  8. Аз съм от тези, дето минават покрай дашборда на wordpress и като видят нещо твое – го четат. Защо те чета ли? Само по една причина – същата, поради която чета и longanlon – защото споделяш собственото си мнение. Независимо дали съм съгласен с тебе или не – когато видя, че човек мисли, се опитвам да го разбера. Може и да е важно.

    Блоговете, в които някой разсъждава над някаква важна (дори и само за него) тема, са твърде малко. Повечето са клюкарнци. За съжаление, масовата аудитория цени точно тях. Но ти не се отчайвай – дори и малко на брой, читатели като нас са ценни, защото са верни.

    Успех!

  9. astilar Says:

    🙂 Симпатичен си ми. Чета те отскоро, но редовно 🙂 По същата причина, поради която чета и другите – не си част от стадото (цитирам Гурото longanlon)

    До скоро 🙂

  10. galka Says:

    аз попадам за първи път на тебе 🙂 блога ти е добър ще те добавя в блог роллз 😉

  11. Ворце Says:

    Ами не знам. По- скоро съм воден от някаква интуиция. Понякога ми напомняш за мен самия. Изправяш се пред подобни проблеми и предизвикателства, интересно ми е как реагираш на тях.
    Ако трябва да бъда честен не се отбивам много често тук.
    П>С>
    Аз също се интересувам от „пари“. Ще взема да ти изпратя няколко снимки за колекцията ти.

  12. Дарина Says:

    Аз попаднах „случайно“ ,търсейки една тема в интернет и хоп ти и твоите велики мисли на среща ми :П забавно аа 🙂

    Доста от изредените причини могат да попаднат в графата,поради която от тук нататък бих чела „творенията“ :П ,но една единствена е за сега причината,пораид която ти пиша!Ти и това,което си!защото мислите(рационалните),както и действията показват същността на човека.Всеки има интерес правейки каквото и да е.Добре си задал въпроса си- защо някой би чел нещата в този блок?Хората търсят хора,които да отговарят на техните интереси!До тук добре…Отговора е ясен!:)А сега моят въпрос е – Какво те накара да зададеш този въпрос и с каква цел е създаден блока ти???Просто да споделяш мнениеот си?Всички виждат,споделеното ти мнение и отговарят,аз питам защо? :))) :П
    Успех с бъдещите „изложени творби“ тук :П

    P.S Чудесно чувство за хумор притежаваш :p


Вашият коментар

