Моята представа за седемте албума на Майк Райм

30 януари 2008

Без мен явно няма да мине в играта почната от Майк Рам.
Само дето малко, ще се оправдая с принципа на счупеният телефон и леко ще изменя правилата. Пак ще съм сам на самотен остров, пак ще трябва да си избера 7 албуми, които мога да си взема да слушам (на плеър със слънчеви батерии). Разликата в моята игра ще е че съм се озовал на тоя остров след пълната разруха на света, причинена от война между петролните магнати и армията на Македония, която единствена се е осмелила да надмогне финансовите си интереси. Та резултата е един останал човек (АЗ!) и една неизвестна жена някъде да открива Америка (леко сексиско излезе…). И тоя аз мога да пренесе във времето тези 7 албума, които да определят културата на новото човечество. Така е млад съм, фантазирам…..
Ето и техническата характеристика на играта:

Играта e започната от Майк Рам на Сребърната планина

Любезно ме поканиха Virа & Kanew

Ето моят избор (музиката, без която не мога):

Eminem – 8 mile, заради Lose Yourself
Горната песен не веднъж ме е събуждала, а в даскало, а по пътя.

Beatles – някой комплексен албум от хитове.
Като по – малък ги слушах – имах един диск с двайсетина техни хита, почти всичките ги знаех на изуст. Много харесвах Yesterday. Скоро не съм слушал техни песни, но ако ще градя културата на „новите хора“ няма да се мине без тях.

Album: Away from the Sun
Artist(Band): 3 Doors Down
Заради
Here Without You Него ще го дам на децата след 20 годишната им възраст, за да не си пълнят от лапета главите със любов.

Тука вече запецнах – новите албуми все още не са се утвърдили и в повече случаи имат само по една, две свестни песни.. А от старите харесвам само баш хитовете. Смятам, че и едно време е имало толкова хубава музика, колкото и днес, но просто за днес се помнят само най – хубавите песни от всичките години и се създава погрешна илюзия (същото мисля и за филмите). Затова реших да не се занимавам с албуми, а да си направя свои дискове с колекция от стари хитове, които събирам.

Предполагам, че ще се напълнят 4 диска с mp3-ки от тези песни ТУК. Ще добавя и на Веско Пантелеев – Ку-ку Бенд – Вечерай, Радо, защото не ми се представя света без смърт, а тази песен дори без историята на изпълнителя е много силна.

Предизвиквам Empire, Egasimus, Velqn и Петър на дуел. Офф да продължат играта, обърках се.

3 Коментари “Моята представа за седемте албума на Майк Райм”

  1. vira111 Says:

    Прекарах час и половина в опит да сложа емотикон и накрая успях да направя ето това: 😀
    Исках да кажа, че е готино!

  2. kanew Says:

    Аз също те бях включил в играна на 22.1.2008


Вашият коментар

