Обичам България!

3 март 2008

Здравейте,
Честит 3 Март!

Днес докато се прибирах по залез слънце най – после разбрах какво да напиша в тази статия, която стои ненаписана цял ден.

Аз обичам България , обичам китния си град, обичам хората, обичам особеностите на хората около мен.
Прибирам се аз под оранжево – лилавият небосвод с красиви до неописуемо облаци, обкръжен от ярко оранжевата светлина на уличната лампи. Гледах хората, виждах съдбите им и това, че на всеки от тях, колкото и да му е трудно обича България. Гледах панелните блокове, гледах тухлените блокове, гледах къщите, магазините, офисите. Гледах ги и си мислех колко мъчно щеше да ми стане за тях, ако не дай си боже утре стане нещо. Тук може би е мястото да добавя една мисъл на Христо Бръзицов, която видях при Петър:

Ако мисълта за края го гнети, то е, защото ще бъде лишен от възможността да обича България.“
Харесвам всичко уникално красиво в България – от мартеничката на ръката ми, до шкембе чорбата (само в добра компания). Харесвам игрите на лапак и фунийки, обожавам природата и предполагам много повече от колкото бих обожавал китните плажове на Хавайте, или планините на Китай.
Прекланям се пред това, колко умни хора има в родината ми, колко добри и радушни могат да бъдат.
Но защо България не е толкова хубаво място за живеене, поне според много?
Докато си вървях и давах изблик на патриотичните ми чувства, аз не можех да игнорирам и някой подробности в пейзажа. Минах покрай не един, а два строежа върху бивши зелени площи – мястото беше цялото в прахоляк и камъни. Не знам как изобщо някой им беше дал разрешително за строеж. Господа политици как искате обществото ни да не застарява, когато зелените площи са превръщани в ненужни строежи, често с лошо качество и често застрашаващи живота на хората?
Как да ми е приятно, че в моята страна не мога да вървя по нормални пътища, камо ли тротоари?
Как да ми е приятно, когато има цигания и никой не прави нещо ефективно за да промени това?
Как да ми е приятно, като знам, че утре пак се връщам във филма на образователната ни система?
Как ли да ми е приятно, ако поне не опитам да променя нещо?
Ето защо днес 3 Март 2008 година отвори врати http://horata.eu – на този момент просто форум, който „действа“ както може и както му сърце дойде, защото капките правят язовира.
А ти искаш ли да си капка за по – добра България?
Честит празник българино, честита годишнина от Освобождението сънароднико, честит форум на всички!
Регистрирай се!
17 Коментари “Обичам България!”

  1. HaRd_GiRl Says:

    Бих добавила и едно „Как да ми е приятно, след като ни гласят след 10 години да сме малцинство в собствената си държава!?“
    Аз съм на мнение, че все може да се направи нещо, а ние не може да оставим нещата така!
    Подкрепям статията и форума с 2 ръце!
    Честит празник на всички истински българи и от мен!


  2. Аз пък обичам шкембе- чорба. Това първо…

    Второ: никой не ни „гласи“ да бъдем малцинство. Сами сме си виновни. Защото от десетилетия ние се правим на нещо, което НЕ СМЕ- на много умни, на полови атлети и пр. и пр. Край нямат те българските митове, създадени от самите българи.

    Никой, ама никой не ни е виновен за отрицателния прираст на населението. Или може би искате да кажете, че циганите, турците и американците ни пречат да онождаме жените си?…

  3. Петър Says:

    Брей, гледам бай Апостол и тука се изходил. Ако нямащ представа от него ти предлагам този мой пост, най-интересни са коментарите : http://petyr.blogspot.com/2007/05/blog-post_20.html

  4. nicodile Says:

    Хубаво е че обичаш страната си и още по-добре е, че не мразиш нещо друго за компенсация (или поне с такова впечатление съм останал от блога ти). Шкембето си е идеално – дори и без компания 🙂
    @Apostolov темата с националните ни митове (най-умни, най-сексуални) много ме занимава. Интересен факт е, че румънците и особено гърците имат съвсем същите национални митове. Хайде де- как да им кажеш, че не е задължително да сме най- за да сме нормална нация…

  5. Daggerstab Says:

    Въпрос към ssk: Защо не импортна базата от стария форум? Така всичко от там се е затрило… (не ме имаше кой знае какво 🙂 )

  6. ssk Says:

    Нямаше как 😦
    Старият форум, като безплатен такъв имаше много ограничения, това бе една от причините да го преместя. Но иначе като цяло нещата не са загубени, нямам намерение да го трия. 🙂

  7. Петьо Says:

    България и българите не може ги оценим, докато не излезем за малко навън.

  8. ssk Says:

    Според мен малко не стига. За седмица обикновено виждаш само малко от живота извън и то обикновено като турист, иначе казано виждаш само най – хубавото.
    Година, две според мен са достатъчни за да се сравнят две държави. 🙂


  9. Фактите са си факти. Отрицателен прираст означава, че българите ги няма никакви в кревата. Най- ниска производителност на труда означава, че българите са най- големите лентяи в Европа. Най- бедната нация означава, че българите са най- големите тъпанари в Европа. Крайно време е цървулите да разчетат правилно тези факти и да разберат какво означават те…


  10. Другата гредна точка:

    „Абе, трябва да ти кажа, че ми е пред кура за цялата тази държава. Държавата супер много я мразя благодарение на дебелите ташаци, които ни управляват и ония потриоти дето са ни освободили от турско…“

    Мишо Шамара

  11. ssk Says:

    Отрицателен прираст означава, че обществото върви напред и няма полова дискриминация.
    Най – ниската производителност идва то липсата на ресурси, или не правлното им развиване в някои отрасли.
    Най – бедна нация означава, че се появиха много мошеници, които вземат пари за нищо.

  12. Петър Says:

    Не искам да загрозявам блога на Станислав с истинското си мнение за апостолчо. Много се радвам обаче като гледам разликата в мненията на двамата. Единият е представител на българското бъдеще, освободено от всякакви догми, европейско, но обичащо България. Другият е забравен стар комунистически боклук, който отчаяно драпа за частица от настоящето. Като старите телевизиори „Опера“ надава прегракнал глас от гаража. В бъдеще обаче съвсем няма да има място за него и ще бъде изхвърлен даже и от гаража. Вън в калта.

  13. Koe-kak Says:

    А бе няма ли кой да го разкара този Апостолчо…Аз съм потресен ,че хора като него съществуват…Не ,че ми пука …Знаете ,кервана си върви а Апостолчо само лае….

  14. valeria Says:

    апостолов е срам за нацията.българския народ е преживял много повратности на съдбата,но нацията ни винаги се е справяла в трудни времена и сега ще се справи,а вие г-н апостолов сте свободни да се пръждосвате от тази държава чиито народ така ненавиждате.вие не сте един от нас и мястото ви е някъде в гетата на Европа защото мошениците като вас никъде не ги уважават.България не се нуждае от отрепки като вас!!

  15. sara Says:

    г-н апостолов и тук се е олял да се хвали колко е богат и известен.дедо ти не разбра ли че и да пишеш и да не пишеш никой вече не ти вярва.тези приказки за несметни богатства ги тиражираш вече много години а всъщност си един жалък мизерник на доста преклонна възраст който се опитва да намери наивници за да ги оскубе само че за твое съжаление такива вече няма,а твоите глупави блогчета отдавна никой не ги чете.гледай си пенсията дедо забогатяването го остави на нас защото ние сме млади знаем и можем.това го пиша за да ти покажа местото което заемаш под слънцето,а всичко написано от тебе са само лъжи и инсинуации.от всички форуми те изхвърлят като ненужна вещ.

  16. anjela Says:

    драги форумци ако някой от вас има желание да притежава блог вместо да плаща луди пари за дърварските изпълнения на апостолов може сам да си създаде блог по свой вкус и виждане.dir.bg предлагат безплатно блогово пространство с 10 модела готов уеб дизайн( в пъти по добре изпълнен от самоделките на апостолов) за тези от вас които нямат подготовка на дизайнери .след като имате готов скелет на блога останалото е лесно има редактор с който можете да подбирате цветове шрифт и останалото изпълнение.всичко останало е само въпрос на вашето въображение и желание за успех.възможност за снимки видеоклипове и анимации.желая ви успех в начинанието

  17. anjela Says:

    вижте какво се отговаря на апостолов в сайта:astro5.net/forum/.след негово високомерно изявление а именно:
    „оставете астрологията тя не е лъжица за вашата уста“
    следва този отговор:
    Тук сте абсолютно прав. И точно затова е създаден този форум. Не всеки разбира от астрология, но има други, които разбират и помагат на не до там разбиращите. Благодаря Ви за мненията, но честно казано, не знам какъв астролог сте, след като аз, която съм пълен лаик на тема астрология, намирам грешки в твърденията ви. Посетих уеб-сайтовете Ви от любопитство, че там може би ще намеря нещо интересно и полезно. Че не сте кадърен астролог, това вече ми стана ясно, но определено нищо не разбирате и от интернет, макар че наричате себе си „Мениджър на уебсайт“, „създател на уебсайтове“. Толкова непрофесионално и елементарно направен сайт рядко съм виждала. Едно е сигурно, не бих си направила хороскоп при Вас никога, както и не бих Ви препоръчала на нито един от познатите и приятелите си.
    минути след този коментар апостолов е баннат от форума
    by anjela


Вашият коментар

