И теб не съм те забравил

9 юни 2008

Ето няколко оправдания защо не пиша в блога:

  • Комбинацията от пролетна умора и летен мързел ми идват в повечко;
  • На даскало е напрегнато, дори повече от колкото в самото министерство на образованието;
  • Имам много „увиснали“ дела, иначе казано винаги отлагам нещо и за да си оставя възможност да го направя не се захващам с нещо по – ангажиращо. Обикновено загубвам времето си в неангажиращи действия…
  • Не ме радват промените в админ профила на wordpress’
  • Така и не се наканих да направя няколко от заплануваните ми блог статии
  • Не чета блогове, не ми остава време, а от това и музата ми се изпарява по малко
  • Опитвам се да се обръщам повече внимание на www.horata.eu , място в което каня всички вас. 🙂
2 Коментари “И теб не съм те забравил”

  1. Empire Says:

    Спореде мен пък вече няма какво да кажаш за : нацистите,расистите,циганиете и това е 😀

  2. longanlon Says:

    Здрасти,

    Малко спамче – блогът „Како Сийке, не съм от тях!“ вече е на нов адрес:

    http://kaka-cuuka.com/

    Ще се радвам, ако промениш линка в блогрола си 🙂

    А още повече ще се радвам да четеш блога на новото място и да виждам твои коментари под статиите 🙂


Вашият коментар

