Филмов билет – блог игра

28 юли 2008

Снощи гледах по НОВА телевизия един глупавичък филм „Последният екшън герой“ .

Сюжета на на филма е завъртян около едно малко киноманче, което получава вълшебен билет, който отваря врата между реалният свят и света на киното. Момчето без да иска го използва и влезе при Шварценегер, където се разви типично глупавият екшън филм.

Въпросът е друг, филмът ме замисли кои филми бих посетил аз ако притежавах подобен билет. Сетих се и да го направя в блог игра, предвид успехът които пожънват обикновено. Лошото време също беше причина да позволя на хората, които чета да споделят кои филми обичат. 🙂

Правилата:

  • Всеки блогър изрежда по 4 филма, в света на които би искал да попадне. Може и сериали;
  • За всеки филм да има поне някоя друга дума обяснения;
  • Филмите могат да се повтарят при различни блогъри;
  • Всеки блогър трябва да предаде играта към 4 други блогъра;

Ето и моите желания:
Into the wild – ще бъде страшно интересно да се докосна лично до човек избрал да зареже обществото и да замине за Аляска, без пари, без кола, без да се сбогува. Младият пътник сякаш изживява цял човешки живот за краткия период от няколко години. И действително това е живота му, той почива още млад. Всъщност има още по – ярка личност от филмовият герой и то в нашият свят – филмът е по действителен случай. Все още като чуя sountrack към филм чувствам свобода, а и дори ме вдъхнови за тази ми блог статия.

Lord of war – вторият ми избор. Всъщност този филм се откроява с това, че е много добре избаран, а и Николас Кейдж е в главната роля. Пак е по действителен случай и се разказва за един украински емигрант в Америка, който с времето става един от най – големите оръжейни дилъри в света, но всичко това с цената на всичките му близки. С удоволствите бих му бил съдружник в срещите му с разнообразни бандити, включително и политици, но само на филм. 🙂

The Gods must be crazy – „Боговете сигурно са полудели“ – Всъщност първите две части от комедията са филмите, които съм заклеймил още от малък, като най – смешните филми, които някога съм гледал. Наскоро ги прегледах и потвърдих становището си. Една бутилка Кока Кола може да преобърне света на бушмените, а какво остава когато им се яви един българин, който постоянно се смее. 🙂

The Godfather – Кръстиникът, всъщност най – високо оцененият филм в imdb.com ще оставя без коментар. 🙂
Това бяха, а сега идва ред на блогърите, на които ще предам щафетата:

Mike Ramn – като един от активните блог играчи; 🙂
Vira – защото и тя ме е канила;
Svetlina – като активна участничка в http://www.horata.eu;
Longanlon – като човек.

13 Коментари “Филмов билет – блог игра”


  1. Ти направо ме хвърли в оркестъра!
    Идеята е добра. Благодаря за поканата, но ще ми трябва малко време да помисля 🙂

  2. Диана Says:

    И аз ти благодаря за поканата, очаквай скоро!


  3. […] ме покани да участвам в играта „Филмов билет”. По почина на момченцето, което получи вълшебен билет […]

  4. Le_Grand_Elf Says:

    Беше на първо място в TOP250 на IMDB :))
    Но иначе добри филми са изредени 😉 Браво!

    Що се отнася до „Последният екшън герой“ – филмчето вървеше много добре навремето, когато Шварценегер редеше филм след филм, интересни един след друг…
    Сюжетна линия в повечето му ленти не търси 😛 Забавлание, какво да се прави!

  5. astilar Says:

    И на мен ми допада идеята, макар че от пръв поглед се сещам само за десетина филми, в чиято атмосфера бих искала да попадна. 🙂


  6. […] юли 29, 2008 ЖИВОТ ВЪВ ФИЛМ? Posted by вили under лични, музика | Етикети: разни |   Ето, Диана моят отговор на играта филмов билет – за филмите, в които бих искала да вляза и да участвам в тях. Правилата на тази игра може да погледнете при Станислав. […]


  7. […] и обществено | Етикети: игра, филми |   Та относно играта с четирите филма и след поканата на Деничеро… Седях […]


  8. […] че идеята за блог-игрицата с филмовия билет тръгна от ssk- респект за свежата […]

  9. Svetlina Says:

    Охооооооо, човек да не вземе да си пусне компа и гледай какво го очаква – разни мъже го канят ли канят…
    Айде, Станиславчо, обещавам тия дни публикация за тебе (чувствай се супер-дупер поласкан, щото преди 20 минути се прибрах и от утре ще съм заета ама нон стоп до края на месеца).


  10. […] а смислена и интересна. Драги маниаци, представям ви Станислав и неговата игра “филмов билет”. Идеята е да избориш 4те филма, в които би искал да […]


  11. […] игра, наречена филмов билет. Началото й бе дадено от Станислав, а правилата са […]


  12. […] Хора разни, Цитати   Не съм гледала цитирания от Станислав последен екшън герой, но щом прочетох идеята му за […]


Вашият коментар

