Ноз сезон – нов изглед

4 септември 2008

Добре дошли в на ssk Българията (ssk’s Bulgaria). Тази вечер направих голяма промяна – смених старата си тема с нова, а на нея сложих този откачен header. 🙂 Нали знаете, че промяната е нещо хубаво, дано тя запази в главите ви образа на блога ми и след време като се върнете се сетите, че вече сте били тук и че ви харесва. Естествено стила ми на писане няма да тръгне в нова посока. Най – много да се опитам да го подобря и спра да пиша тези глупави и недоразвити теми.

Ето как изглеждаше блога преди:

Сега сами може да го видите и да кажете дали ви харесва, или не. 🙂

Имам и новини от кухнята – в близките няколко дена започвам нов проект. Аз, заедно с още няколко блогъра ще публиувам статиите си и в нов блог. Напълно нов, да. Просто продължавайте да ме четете и обещавам все по – интересни неща да се появяват тук.

Замалко да забравя, може да се абонирате за моят rss feed. 🙂

2 Коментари “Ноз сезон – нов изглед”

  1. longanlon Says:

    хммм, да, предишният дизайн бе прекалено лишен от индивидуалност и този е много по-добър. лично аз обаче бих избрал по-широка тема, особено за блог като твоя, в който пишеш и по-дълги текстове.

  2. ssk Says:

    Да, това е едно от нещата, които не ми харесват. Другото е червеният цвят, но за да ги сменя трябва или да си платя за custom css или да си изместя блога на мой домейн (нещо лесно) и все пак искам да си остана и на bg.wordpress.com платформа, така че близките няколко месеца ще е така. 🙂


Вашият коментар

