Блоговете, които чета

31 октомври 2008

Ето списък на блоговете, които чета през rss. Разделил съм ги на малки групички и съм сложил малко обеснения към всеки. 🙂

Блогъри които познавам

Симион Патеев и Наблюдател

Той беше първият блогър, който четох и също така още в началото, а и през цялата година ме подкрепяше по един или друг начин. Той е и един от малкото, с които сме се виждали на живо.

Ангел Грънчаров с Humanus

Той пък не един, а два пъти писа за http://www.horata.eu (или по – точно за предшественика му). Също така от него съм вземал интервю, когато бях наченал поредицата с интервюта с блогъри. Последната му книга е у нас и ми е подарък.  🙂

Петър със За българските работи

Другият от когото взех интервю на времето. Млад и интелигентен варненец с интереси в македонският въпрос, чиите статии рядко пропускам да прочета. Също така той участва в http://www.horata.eu

Стефън Кръстев със Странстващият медиум

С него се знаем още от едно време, когато пишеше във форума. Днес пак пише но в блога на форума. А какво писане само – все едно говори за самодиви в разказите – мистично, объркващо, замайващо главата.

Малкият Явор и Arrowsss

Твърди, че той пък попадна първо тук. Днес е по – четен от мен, а утре ще усети как блога може да промени човек. 🙂

Пепо и Empire

По – голямо живото няма! Самоковеца е една година по – голям от мен и обича съзнателно да преувеличава нещата и да е краен. И все пак с него се знаем повече от година и половина. Активен форумец.

Мартин Иванов и Enso

Това е портфолио, а не блог но Марто заслужава поне веднъж да го отбележа. Има готини неща на сайта.

Вальо Йорданов и неговият блог

Млад силистренски талантлив поет и актьор.  Интересното е че с него не се познаваме, като съграждани, а от Интернет… Запозна ни редакторката му. Днес той също пише  и в http://www.horata.eu

Longanlon с Како Сийке

Като доста активен в блог пространството и мен не ме пропуснал. Често коментира тук, а от време на време и се засичаме в gtalk да си кажем по дума. 🙂

Руслан Трад с  الصفحة البلغارية للشرق الأوسط

От сирийски произход е и за близкият Изток все го човърка. Могат да се открият интересни неща на блога му, а и във форума му. С него пък си лафим в скайп от време на време. 🙂

Владо Шопов и блога му

Доста добър политолог, който открих от негова статия публикувана в Дневник. Писах му и от тогава поддържаме връзка. Той също пише за http://www.horata.eu

Велян и velqn; Тодор Христов и Нова визия

И с двамата се знаем предимно по мейла. Готини хора. 🙂

Съзерцател, Димитър & Legion

И тези са готини хора :), но и те като мен малко не си поддържат блоговете напоследък и затова не ги слагам по отделно. 🙂

Очаквайте продължение…

8 Коментари “Блоговете, които чета”

  1. Ruslan Trad Says:

    Да си жив и здрав, защото ще ти е нужно занапред! Искам да чета твоите неща още много време :))

  2. longanlon Says:

    па честит блогърски рожден ден 🙂

  3. aigg Says:

    Връщам ти жеста, сложих те в своя списък с блогове, раздел „личности“, където си в компанията на знаменити хора! Щото и ти може да станеш един ден знаменит даже повече от тях. Което ти го и желая! 🙂

  4. legion Says:

    Честит рожден ден на блога ти и успехи на теб- творчески и житейски. 🙂

  5. Симион Says:

    Поздравления!

    Продължавай в същия дух, а защо не и по-добре 🙂

  6. Tralala Says:

    ДО ВЕЛИКИЯ ФИЛОСОВЪ-МАРКСИСТЪ „АИГ-ХУМАНУС“

    Грънчаров, пиле шарено, сине мамин, защо тъй силно любиш Костовь?

    Къде е тайната на тази всепоглъщаща любовь?

    Ето, ще те попитам даже в мерьена речь, та дано ми отговориш.

    **********************

    Кажи ми ти, Грънчаров,
    кажи ми го, кажи:

    Защо ти Костовь любиш?
    Защо за Костовь стенешь?
    Защо за Костовь плячешь?

    Защо за Костовь ти готов си
    на кладата да идешь дажье,
    и да изгориш!

    С едничка мисъл светла:
    На Костов ти да угодиш!

    **********************

    Хайде, Грънчаров, казвай бързо, че ми омръзна да чакам! Кажи ми как и аз да обикна Костовь толкава силно.

    Кажи ми, че чувствам, недоимък от костовство, липсва ми косташтина и костоприсъствие. Разбери ме правилно, Грънчаров. Много ми се иска и аз да мога силно да любя и мразя. Да любя Костов и костовщината и да мразя враговете и душманите на Костов и ДеСеБе! Ей това искам!!!

    Хайде, кажи ми, какво още чакаш!!!

  7. Empire Says:

    Жик так и мен ме има тук 🙂
    Хайде… дoбавих те пак в скайп 😀 🙂


  8. Пропускаш нещо много, много важно- блога за парапсихология, езотерика и астрология на Апостол Апостолов.


Вашият коментар

