И аз баннах Апостол Апостолов

22 януари 2009

Еее не можах да се стърпя.
Този тъмен субект на Интернет превзетостта и безпардоното отношение най -накрая ще спре да ми трови форума с неговите си противни изкази.
Сигурно някой от вас, ще ме запитат защо не съм го баннал до сега. Истината е, че http://www.horata.eu е една идея над бановете, като начин на въдворяване на ред. В проекта (сайта) съм заложил философията, че всеки има право да изказва мнението си, независимо какво е то, а покрай това нарушенията на правилата изглеждат по – дребни и винаги, потребителите са минавали с мъмрене. За повече от година не бях банвал никого, но Апостол Апостол, просто доказа, че не заслужава привилегията да пише в http://www.horata.eu !

Простотия до шия. Нали това ви повтарям непрекъснато би, мършляци. Вие сте най- обикновени българи, а вече в цял свят разбраха, че българите са идиотите на Европа. Нещо повече- българите са простаците на Вселената.

И взела таци измет да дели мегдан с Апостол Апостолов! А бе, вас да не ви е ***** лудият?

**** ви е! Защото е медицински доказан факт, че 1 800 000 бълтари имат психически отклонения. Българите са идиоти, психопати, мошеници и некадърни простаци. И нищо повече.
Каквото и да правите, вие сте и си оставате анонимни отрепки от циганската махала на Европа. Кръгли идиоти!

Един пример: едно кретенче тук (бел. ред. Това ще да съм аз) смята, че живея в Младост 2. В Младост 2 се намира безнес паркът на България. Там е и моят офис. Той е от 120 квадратни метра и струва около 200 000 евро. Тоя въшкар, дето ги е писал тия глупости, нито на тоя, нито на оня свят няма да види тези пари. От скромност няма да кажа нищо за къщата и вилата си.

А сега се охапете по пършвити дирници гладници, въшкари и прошляци!

А бе я си  ******* бе, нищожества жалки!

Ето и линк към изказването, което просто преля чашата, или в случая цокалото….
И все пак, не го баннах току така, ами просто той редовно нарушаваше 2-ро, 4-то и 8-мо от Правилата на форума…

Вече може да се чувствате спокойни да четете и пишете в http://www.horata.eu ! 🙂

19 Коментари “И аз баннах Апостол Апостолов”

  1. венко Says:

    А кой, по дяволите, е Апостол Апостолов?

  2. венко Says:

    А кой, по дяволите, е Апостол Апостолов?


  3. Прочее, много интересно. Никога досега не съм чувал за Апостол Апостолов, затова реших да проверя в Гугъл. Резултатите са просто поразителни 🙂

    Вижте в dreal.net

  4. EMPIRE Says:

    Грехота ! Бог ке ВИ УДАРИ ! Не знаете кой е духовният ни учител и гурУ доктор Апостол Апостолов !
    Станиславе,няма да видиш \/ заради това свое действие !

  5. ssk Says:

    Извинявам се, че не съм пояснил коя е светлата личност на Апостол Апостолов, просто предполагах, че няма място в родния Интернет, на което той да не е развалил благохармонията…

  6. EMPIRE Says:

    Публикувано на: 26 01 2009, 05:55
    Това е датата на последният пост във форума от Апостоп Апостополов,което значи че SSK лъже и не го е баннал 😀

    Послушал си думите ми… (bow) Myaxaxa

  7. ssk Says:

    Мани заобиколи бана по IP, та сега се сетих да му банна и потребителското име. 🙂


  8. Баннал си ти на майка си путката, нищожество долнопробно!

  9. ssk Says:

    Абе ти по цял ден ровиш из гугъл да видиш кой, къде, какво е казал за теб ли?


  10. За тъпунгерите, които коментират тук:

    Апостол Апостолов е най- голямата Интернет звезда в България. Апостол Апостолов е освен това и един от най- преуспелите писатели на прехода. Има издадени цели 15 книги! Написал е освен това хиляди статии, разкази, есета, рецензии…

    И когато едно такова нищожно, анонимно лайно от циганската махала на Европа, създало някакво мижаво сайтче, ми пише, че ме е ЛИШИЛ ОТ ПРИВИЛЕГИЯТА да пиша в неговата помийна яма, аз се спуквам от смях.

    А бе, мочко! Я се виж в огледалото! Какво виждаш? Едно нищо! Ти си никой и нищо. Ти щеше да бъдеш донякъде смешен, ако не беше толкова жалък.

  11. ssk Says:

    Добре. Прав си.

  12. Сава Says:

    Офисът,т.е двустайното апартаментче на Апостол е в Младост 2,или както се знае,източната спалня на София,западната е Люлин,не струва нищо,защото е на 8 етаж,под покрива.И там няма никакъв бизнес парк,той е в Младост 4 преди околовръстното.И не е никакъв офис,а обикновено жилище,доста занемарено,поради финансовите затруднения на собственика.От приятелка в НАП Младост,разбрах че Апостол никога в живота си не е подавал данъчна декларация,така че милионите които притежава са или укрити доходи,които трябва да им обърне внимание комисията за незаконно забогателите,или тези милиони съществуват само в болните фантазии на Апостол.Явно живее само от някаква мизерна пенсия,която няма нужда да декларира.Вилите и къщите с които се хвали,един път са в Подуяне и Бояна,друг път са в Симеоново и Хаджи Димитър.Лъже както му дойде.Няма нито вила,нито къща.Едно жалко апартаментче за 2 000 000 евро.В бизнес парка до Париж,а не в Младост 2,София.

  13. frog Says:

    Толкоз приказки за един бан. Ами, Станиславе, баннал си някого – дошъл ти е до гуша, няма нужда от оправдания, мисля. 🙂

    Много са ми смешни някои, които тролстват и хулиганстват из чуждите места, а след изпросените рестрикции, пискат за свободата на словото и правата на човека, хахах. Настояват и изискват, като че ли някой им е длъжен. :mrgreen: Това между другото и изобщо, не за конкретния случай.


  14. Сава Балчев, един некадърен простак, който „коментира“ по- горе, направо е обсебен от мен- Апостол Апостолов.

    Прави проучвания, идиотът му, но така и не е разбрал, че домът ми е в Подуене. Това е триетажна къща на ул.“Кутловица“ 29. Иди, Савчо, и я огледай. Тогава направо ще обезумееш от злобица и завист.

    И за да те накарам да страдаш още повече, ето ти и адреса на вилата ми в Бистрица: ул. „Янчова река“ 19. Вилата ми е само на 2 етажа.

    Офисът ми в Младост е цели 130 квадрата. Той действително е в огромен апартамент, който също така е моя собственост. Както и още ДВА други.

    А сега, Савчо, се ухапи по пършивия гъз! Прошляк нещастен и нищожен!

    Мъжете в България, говедо тъпо, се пенсионират на 63 години. А аз съм на 51- в разцвета на силите си. Ако не ти се вярва, ела ми на гости, та да ти разпоря дирника.

  15. anjela Says:

    не му вярвайте на този нещастник апостолов.всичкото му имущество е жалка двустайна панелка в Младост2.кореспондирах с хора които лично го познават и тях се е опитвал да измами.старче още ли носиш в джоба си камък в чорап(меко казано не особенно чист) за да се пазиш от бандити а?:))))))))

  16. anejla Says:

    знаете ли че апостолов вече е изоставил целия си интернет бизнес и всичките си логии:)).сега е продавач на електически китари бр.1.справка-малки обяви в интернет….:))))))
    “by anjela”

  17. andrei kamenov Says:

    Какво щеше да прави ИЛЮЗИОНИСТА, АСТРОЛОГ, ДИЕТОЛОГ, СПЕЦИАЛИСТА ПО ВСИЧКО и небезизвестния шарлатанин г-н АА ако нямаше толкова много идиоти, който да му се връзват на лъжливите му книги и обещания?

  18. anton Says:

    Не е измислено, АпостолОФФ се е набутал с минимум 700 Евро. Подробностите тук:
    http://zlokuche.blog.bg/drugi/2012/04/13/kak-apostol-apostolov-se-navytri-s-minimum-700-evro.939684

  19. fratini Says:

    Чичо Апостол, с бяла панамка, в момента го дават по телевизията.
    Ще ни говори за магии.
    Марш веднага пред Нова Телевизия. Цветанка Ризова го прави на галош.


Вашият коментар

