Няма пари баце! Иначе това ми е на душа :(

27 януари 2009

Горните думи ми каза един познат, когато ми обесняваше, че му се следва археология или психология, но ще се опита право, именно защото в него има повече пари.

Не ми е за първи път да попадам на подобен конфликт. Парите или щастието да работиш това, което ти е приятно.
От една страна е удоволствието да нямаш финансови тревоги, а от друга прекараш живота си с професия, която ти носи щастие.
Винаги съм приемал и разпространявал втората идея,  днес открих още едно доказателство за нея.

Ако погледнем нещата така. Денят е 24 часа. Осем от тях спим, 8 работим, 2 – 3 се приготвяме за работа, или пътуваме. Остават едва 5 – 6 часа в делничният ден, в които да харчим парите си, или да се радваме на купеното. В тези 5 -6 часа ние обаче сме прекалено уморени от поредният скучен и неприятен ден в работата. Остават почивните дни, които отлитат като птичка от отворен кафез.

Вашият коментар

