За какво да пиша?!?

1 февруари 2009

Толкова теми за блога ми минават през главата, но от нито една не излиза нищо!

Първо опитах да пиша за книгите, породен от една дискусия с Гевречето. Идеята беше да си докажа тезата, че филмите повече пречат от колкото помагат на книгите. Почнах, писах, писах и се отказах, стана много слаба.

Днес бях зареден с повече игри. Мислех си какво ще напиша за Търговище. Град, в който, ако ги нямаше турците, щеше да се наложи да го преименуват на село. Единствената област с център село! Щях да пиша и за това как ми предлагат „МАЙНЬЕЗА“ на хамбургер, за чиято цена лъжат на таблата. Може би щях да засегна въпроса за магазините и дори закусвалните, които не работят в Неделя.
Но не го направих.

Мислех си и да пиша за спортната стрелба, повода ми да отида до Ески Джумая. Но каквото и да бях написал би прозвучало като оправдание, че не съм сред най – добрите стрелци.

Мислех да пиша и за неща чути  в „На 4 очи“ (все още без ухото), или пък за конференцията на „Новото време“. Неща или прекалено клиширани напоследък или прекалено фантасмагорични, че да се коментират.

И за последно мислех да пиша за това какви песимисти сме българите (да пишеш за това е още по – песимистично…) породено от статията на моят съперник напоследък, с който почнахме да се съревноваваме кой ще направи повече посещения на сайта си… В интерес на истината той ме бие, но поне се радвам, че го амбицирам. 🙂

Днес трябваше да е готов опита ми да превърна най – големия ми провал за тези 17 години в един успешен сайт, да мамо, тате и ти дето си се абонирал за RSS, говоря за Хората.eu , нещо което може никога да не види бял свят в целият си блясък. 😦

За какво ми е блог, като една тема като хората не мога да измисля?

12 Коментари “За какво да пиша?!?”

  1. EMpire Says:

    Ще пишеш за мен 🙂
    За това колко по-добър съм от теб и как съм пълен с идеи 😀

  2. ssk Says:

    Абе ти пишеш за еротика и дребни сензациики, което обяснява и повечето посещения… Въобще не се хвали търсейки още посещения! 😛

  3. EMpire Says:

    Аз нямам проблеми с посещенията,та да търся още 😉
    Еротиката и „дребните сензациики“ се харесват на хората ( особено еротиката ),пък и най-вече пиша за това,което ми прави силно впечатление – курви,пиене,музика,мързеливи цигани 😀 😀 😀

  4. ssk Says:

    И аз се състезавам с теб?!?

  5. jakiro Says:

    ne si pital e tolkowa mnogo info moga da ti predostawq za awtomobilite i tqhnoto upgrade wane w wsqko otno6enie prosto ne si kazal 🙂

  6. ... Says:

    Нищо не пиши и без това само малоумни глупости пишеш 🙂

  7. Vasiliy Says:

    zashto, az haresvam temite na stanislav, zaintriguvat me i me razpalvat da komentiram, zasqgat problemi poprincip po koito moje da se govori ako chovek e dostatuchno inteligenten i informiran. A drebnite novini i neshta sa tvurde mnogo za da se tormozq zaradi tqh 😛

  8. Vasiliy Says:

    sujelqvam che pisha na latinica, no mi pisna da se vziram v klaviaturata s minuti v opit da napishe nqkoe izrechenie na bg ( gadno sum sviknal kakvo da pravq)

  9. EMpire Says:

    Научи се да пишеш на кирилица за начало 😀

  10. arrowsss Says:

    Нямаш за какво да пишем, а измъдри цяла статия с девет коментара. Вече десет 🙂

  11. EMPIRE Says:

    Това е заради мене 😀
    Поредното доказателство,че без мен не може 😀

  12. astilar Says:

    Ти си го написал. 🙂 Прави ти чест, че си дал линк към статията на съперника. Аз, обаче няма да кликам на него. 😉

    А филмите наистина по-скоро пречат на книгите, ако говориш за филми по книги, де. 🙂


Вашият коментар

