Женствена ли ми е R-класата?

25 май 2009

Гледам си аз баловете и си обсъждам колите. Минават всякакви, но обърнах внимание на тоя до мен, на това, колко женствени джипове правят, които са далеч от мъжкарския вид и офроуд заниманията. Казах го по повод на минаващата иначе хубава R-класа.

Минаха още няколко притеснени абитуриенти и минава един GL 500, на което аз възкликнах, отново на момчето до мен, относно как това е далеч повече джип и повече прилича на такъв от предишният.

Сигурно щях да продължа да си развивам тезата, обаче човекът зад мен ме прекъсна и ми каза да погледна на отсрещната улица, където на джипа определен от мен като женствен му се отвори багажника, благодарение на сигнала изпратен от дистанционното в дясно от мен.

„Я кажи сега – кое му е женственото? “

Ходи му обяснявай после на собственика на колата,че била хубава, но не ставала за джип и тем подобни…

П.п. [22:15:53] nupoMaH: не се ли сбихте?
[22:16:07] – ssk: Е, то това остана: не стига че му плюя колата,  ами и да го бия!


R-класата със женствени черти (cecwheels.com)

R-класата със женствени черти (cecwheels.com)

automedia.bg

Gl 500 (automedia.bg)

3 Коментари “Женствена ли ми е R-класата?”

  1. jakiro Says:

    аз лично обмислях с мерцедес мл 270 да ходя но се спрях на слк 320 :p

  2. jakiro Says:

    koito e bil na posre6taneto na 26 na mehano me e widql s slk to 😛 mejdu dr ne wijdam po kwo R clasata ti prili4a na jip po skoro mini van 😉

  3. BGSkype Says:

    Колега, извинявай много но си в голяма грешка. R-class въобще не е джип следователно темата която си пуснал е малко некомпетентно написана. Ако се поразровиш в нета ще откриеш примерно това в уикипедиа:“ It is priced between the M-Class and the GL-Class. It was initially marketed by Mercedes-Benz as a „Sports Cruiser“ and later as a „Family Tourer“.“
    Тук даже от мерцедес не си наричат колата джип. Другото което е има много ревюта в нета които най-спокойно можеш да прочетеш като например това: http://www.mercedes-club-bg.com/forums/lofiversion/index.php?t532.html
    или видео ревю: http://mercedes-bg.blogspot.com/2009/06/mercedes-r-class.html

    Не искам да ме разбираш грешно, не се заяждам просто не си прав в тази статия това хич не е джип. А колата е много хубава и като видях какви тунинг пакети се предлагат за нея и с какви двигатели се предлага не прилича много на женска, може би семейна кола 😉
    А, ако ще сравняваш джиповете на мерцедес пробвай с G-class и ML-class


Вашият коментар

